tänään olikaan!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Jo herätessäni olin hyvällä tuulella. Olin yöllä lukenut kaksi tekstiviestiäsi ja saanut niistä voimaa ja rohkeutta – niin varmasti tarkoititkin. Sitten työmatkalla tein taas "hymyterapiaa". Ajelin moottoritien läpi suu korvissa. Olen lukenut jostakin, että ihmisen mieli seuraa kasvojen ilmettä. Siis jos on oikein mörkin näköinen – mieli masentuu, mutta jos kovasti hymyilee saa itselleen iloisen olon, vaikka muuten ei niin iloinen olisikaan. Ja ainakin tänään se tuntui toimivan.

 

Kiitos, kun kannustit minua soittamaan opettajalle. En olisi päässyt koko tenttiin, jos en olisi rohkaistunut kerjäämään osallistumisoikeutta. Ja upeaa, että autat tehtävissä, yhdessä saadaan kaikki valmiiksi ihan tuosta vaan. Ja ehdimme vielä siivoamaankin, usko pois.

 

Tänään oli jälleen yksi sellainen päivä, jolloin molemmat varmasti tunsimme sen. Niin täydellisen yhteensopivia.

Minä ja sinä.

 

Love,

T