olin malliesimerkki huonosta kaverista. Sinulla oli rankka ja kurja päivä ja minä käyttäydyin kuin mikäkin mäntti. Olen niin kovin pahoillani. Ainakaan en ollut se kaveri, jonka ansaitsisit. En lainkaan sellainen, joka haluaisin olla - sellainen kuin sinä olet minulle.
Paineet käyvät joskus ylivoimaisiksi. Minulla nyt tietysti on olemattomat murheet verrattuna sinuun, mutta koville tämäkin joskus ottaa. Ja sitten taustalla oli vielä se maanantai. En kestänyt helposti sitä, kun lähdit illalla kotiin. Sen ihanan, hurmaavan viikonvaihteen jälkeen, jonka sain kanssasi viettää, lähtösi oli sietämätöntä.
Eilen sitten pompin kotiin kuin kenguru tietäen, että olet siellä minua odottamassa. Puhelimessa sanoit vielä, että sinulla on minulle yllätys? Sitten olikin suuri pettymys, kun et huomannut minua lainkaan. Sinusta tuntui varmasti samalta. Että minä en huomannut sinua. Joskus huomionkipeys sattuu molemmille yhtä aikaa ja siitä seuraa vain kiukuttelua.
Silti toivoisin, että voisimme jättää tämän taaksemme. Olet paras ystäväni ja rakastan sinua koko sydämestäni. Haluan, että asiat välillämme ovat kunnossa - muuten missään ei ole mitään järkeä.
Minulla on sinua ikävä.

Love,
T